Afyonkarahisar Belediyesinin Yeni Terminal planlaması sırasında Otogar Esnafı olarak, yapı ve lokasyon açısından ısrarlı yapıcı eleştirilerimiz kabul görmüş, Afyonkarahisar Belediyesi tarafından biz esnaflara “Siz nasıl yapar ve işletirdiniz?” sorusuna bir proje şeklinde öneri paketi sunulmuştur. Belediye Meclisi; 2005 yılında çıkan bir yasaya göre şehirlerarası terminaller, sadece Belediyelerin yapabileceği bu işletme türünü, belediyelerin müsaadesi ile özel ve tüzel kişilere de hak tanımış olmasına dayanarak, kurduğumuz Afyonkarahisar Şehirlerarası Otobüs İstasyonu AŞ.( AFTAŞ AŞ.) ‘ ye İmar ve inşa yetkisi vermiştir.
Projemizin, temel veri tabanı;
– Yolcu anketleri (şeffaflık, WC, Çay)
– Hizmet ve ürün kalitemizi, Afyonkarahisarlı yerli müşterilerin talep etmesi kriteri
– Yapı maliyetini karşılayacağı ana gelir olarak Şehrin lokum gibi çok özel butik ürününe sahip olması.
– 7/24 çalışan bir iş yerinin sürdürülebilir hijyen ve temizliğinin gerekli alt yapısı.
– Göz önünde imalatın gereği, raf ömrü uzun olmayan katkısız doğal ürünler ile farklı bir Pazar kurmak.
– Afyonkarahisar halkı, Kamu Kurumları, Valilik ve Belediye ziyaretlerinde temel hizmet anlayışımız bir proje ile anlatıldı. Şehrimizin seyahat standart ve konforunu artırmak için, önemli bir transit noktasında olan Şehrimizde kısa süreli konaklama yapan Şehirlerarası yolcuları Afyon konuk severliğini gösterebilmek için neler yapabileceğimizi projemizde belirtik.
– Projeli söz verme ve sözünde durmanın yararları.
29.10.2008 tarihinde faaliyete gecen Afyonkarahisar Şehirlerarası Otobüs Terminali, 2 yılı aşkın süredir, hak ettiği çeşitli tanımlamaların öyküsü:
Hangi ilkler:
1. Şehrimiz için sürdürülebilir ortaklık yapısı
2. İlk Şehirlerarası Özel Otobüs Terminali
3. İlk şehirlerarası otobüslerin yemek ve ihtiyaç molası verdiği Terminal.
4. Şehrin önemli butik ürünlerini açık imalat ile sunumu.
5. 2 yıl gibi kısa bir sürede kendine marka değeri oluşturan “Manda Kaymaklı Lokum ve şekerlemesi” ürünleri.
6. Yolcuların rahatlıkla gezebileceği mutfak, fırın ve restaurant
AFTAŞ olarak;
Çalışanlarımızla birlikte müşteri memnuniyetini sağlamayı, evrensel kalite standartlarında hizmet sunmayı amaçlıyoruz, müşteri memnuniyeti odaklı, iş etiğine riayet, takım çalışması, sosyal sorumluluk, temsil edilen firma menfaatlerine öncelik veren, rakip firmalarla her zaman mesafeli ve düzgün ilişkiler kurmayı kendisine rehber edinmiştir.